Word een lid

Join

Lidmaatschappen

Groepslessen

Sprint

is High Intensity Interval Training (HIIT) op de fiets. Het is een intense hard style training. Geen lange ritten, maar 30 minuten HIIT knallen. Omdat de workout kort is, word je uitgedaagd om het maximale uit jezelf te halen. Je boekt snel resultaten met een minimale belasting op de gewrichten!

HIIT Training

High Intensity Interval Training is een intensieve inspanning leveren door middel van intervals. Dit doe je in een korte tijdsduur. Met een HIIT training wissel je intensieve oefeningen af met minder intensieve oefeningen of rust. De intensiteit van de training kan volledig op jouw niveau afgestemd worden omdat een HIIT training in allerlei vormen en maten te doen is.

Kickboksen
Is de energieke workout die je een bevrijdend en fit gevoel geeft.
Je traint niet alleen je lichaam maar ook je mind. Kickboksen is een HIIT training, cardio en kracht ineen. Tevens verbrand je met kickboksen veel calorieën! De perfecte les tegen stres!
XCORE TRAINING
Is de optimale 45 minuten durende core-workout met de XCO-Trainer®.
Je traint je conditie, spieren en bindweefsel optimaal én verbruikt ook nog eens een hoog aantal calorieën!
De 45 minuten vliegen voorbij met de verslavende mix van krachtige bewegingen op de sounds van de laatste muziekhits.
Get ready for Reactive Impact!
Grit Strength
Is supersnel superfit worden.
Je metabolisme (stofwisseling) werkt harder, waardoor je uren na de workout nog blijft verbranden!
De intensieve 30 minuten teamtraining zorgt ervoor dat je spieropbouw bevordert en de aanmaak van groeihormoon stimuleert.
FEEL IT!
Yoga
Verhoogt je core kracht, je flexibiliteit en vermindert je stressniveau.
Het geeft een blijvend gevoel van welzijn en kalmte!
Door de vele poses en stretches worden je spieren soepel en dit verbetert je stabiliteit en coördinatie.
De meditatie zorgt ervoor dat je tot jezelf komt gedurende de drukte van alledag!
Een must voor iedereen die gezond en met plezier oud wil worden!
Spinning
Is de beste en meest uitdagende work-out om je conditie te verbeteren en is voor iedereen geschikt.
Tijdens de training wordt de weerstand van de fiets aangepast, afhankelijk van het tempo en de soort oefening.
De oefeningen bestaan uit onder andere een (staande of zittende) vlakke weg, een (staande of zittende) heuvel en sprints (of combinaties daarvan).
Fiets mee en ervaar het zelf..

 

Bodypump
Is de originele barbell les die de belangrijkste spiergroepen van je hele lichaam versterkt, met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.
Club mix

Is onze freestyle training! In deze les maken wij een mix van alle trainingen bij Club West! Een uitdagende workout met erg afwisselende oefeningen! Geen tijd om alle verschillende lessen in een week te volgen? Volg de Club Mix en zo krijg je toch elke nieuwe oefening mee! 

 

 

Endurance training
Met Pieter vd Donk. Deze training is volledig afgesteld op de wielersport en wordt 1 x p.mnd gegeven op zondag (120 minuten).
Tijdens de les train je op een intensiteit van 65% – 80%, dus altijd op je eigen niveau.
In tegenstelling tot onze normale spinning wordt de Endurance Spinning vooral zittend afgelegd met een continu beentempo. Hierdoor wordt de vetverbranding gestimuleerd en de conditie opgebouwd.

 

Bootcamp
Bootcamp is een training waarbij je altijd in je eigen tempo en intensiteit traint.Er zijn geen fitnesstoestellen buiten, maar er wordt gebruik gemaakt van bankjes, trapjes, speeltoestellen, boomstammen, springtouwen, kettlebells, trx. Mogelijkheden genoeg.
En ondertussen is het resultaat steeds duidelijker merkbaar. Je wordt fitter, je valt af en je krijgt meer energie en kracht. Om ervoor te zorgen dat je op een effectieve manier traint en dus snel resultaat boekt, word je intensief begeleid door de bootcampinstructeur. 

 

Zumba pound
Zumba Pound is een muzikale fitness workout waarbij je met de drumsticks drumt op de beats van de muziek.
Het is een full body workout. De buik, billen, benen, rug en armen worden getraind zonder ingewikkelde danspasjes!